Obserwatorzy

Blog jest nie czynny od 25 sierpnia do 4września, ale nie zapomnijcie później wrócić, blog wróci i mam nadzieję, że rozpocznę nową modę blogowania :)

sobota, 30 lipca 2011

Wybór redaktorek

Szukam osoby, która umie prowadzić bloga żeby została redaktorką. Wiem, że blog ma mało obserwatorów ale sama nie jestem w stanie go reklamować. Sądzę, że jak będzie druga redaktorka będzie łatwiej. 


Warunki:
-musisz mieć konto google i być obserwatorem tego bloga
-pisać bezbłędnie oraz esteycznie
-mieć czas na pisanie notek
-mieć przynajmniej 300sp


Nie musisz być ss!


Proszę zgłaszać sie pod tą notką. W zgłoszeniu napisz coś o sobie, jeśli masz bloga to podaj jego link.


EDIT: Casting zakończony.

1 komentarz:

  1. Wiem koniec castingu ,ale i tak napiszę coś o sobie.
    Cześć ,nazywam się Paulina. Na stardoll jestem znix. Mam 12 lat. Na moim koncie na chwilę obecną widnieje 2087 StarPunktów ,a ich liczba się powiększa. Na stardoll przebywam od kilku minut do ok.5 godzin. Najczęściej ok. 15:00. Na stardoll jestem od ok. 2009 ,czyli 2 lat. Dlaczego to właśnie ja powinnam zostać redaktorką? Potrafię ciekawie pisać ,mam dobre źródła i znajduje na stardoll ciekawe informacje w szybkim tempie ;D. Jeśli chodzi o wolny czas to mam go dużo i z chęcią będę go wykorzystywać na tym blogu. Dodatkowo dorzucę ,że umiem robić spoilery. To chyba tyle.
    Pozdrawiam
    znix

    OdpowiedzUsuń