Obserwatorzy

Blog jest nie czynny od 25 sierpnia do 4września, ale nie zapomnijcie później wrócić, blog wróci i mam nadzieję, że rozpocznę nową modę blogowania :)

czwartek, 4 sierpnia 2011

Metka Mika98pol

Dziś przedstawiam wam Mike98pol. A oto jej metamorfoza:


Makijaż dolki był bardzo ładny, trudno było mi wymyślić co zmienić. Stwierdziłam, że zmienię kolory, dołożyłam czerwonego i fioletu. 

Najbardziej do gustu przypadła mi właśnie ta fryzurka ale sądzę, ze każda będzie pasować.


Mika była bardzo ładnie ubrana, ale nie odpowiednio do pory roku. Trudno mi było coś znaleźć, jej szafa była pełna wspaniałych ubrań. Nie chciałam zmieniać stylu dolki. Teraz jej ciało jest bardziej odkryte. Wygląda jakby szła na letnią imprezę. 

PS Serdecznie zapraszam do głosowania na Mikę na CG, warto ;)


Podoba wam się metamorfoza? Chętnych zapraszam do pisania w księdze gości.


1 komentarz:

  1. dziękuję , ślicznie za metkę , jest cudna : *

    OdpowiedzUsuń