Obserwatorzy

Blog jest nie czynny od 25 sierpnia do 4września, ale nie zapomnijcie później wrócić, blog wróci i mam nadzieję, że rozpocznę nową modę blogowania :)

niedziela, 21 sierpnia 2011

Metamorfoza bloga


We wrześniu zaczyna się szkoła, trzeba się przestawić z wakacyjnego klimatu na szkolny...Nasz blog też zdecydowanie zmieni klimat. We wrześniu blog stopniowo będzie się zmieniał. Mam nadzieję, że spodoba wam się przemiana. Chciałabym, żeby każdy kto wejdzie na bloga znalazł coś go interesującego. Aktualnie blog jest o tematyce moda, planuję zmienić go na może plotkarskiego bloga, ale nie całkiem. Na pewno zmieni się ramówka bloga. Zostanie to co jest choć wycofamy oceny apartamentów oraz metamorfozy. Stylizacje zostaną. Będzie więcej o modzie, sama wciągnę się w temat znanych projektantów i nowych stylów. Tyle jest trendów, że można się pogubić, ja będę wam je przedstawiać w stylizacjach stardollowych oraz starać się przybliżyć wam ten temat. Plotki... Jest dużo blogów o stardoll, które oceniają dollki, apartamenty, ale nikt nie ocenia blogów o stardoll, ja właśnie będę to robić. Będę też ukazywać jakie sławy stardolla są na prawdę, wyjaśniać nie rozstrzygnięte sytuacje. Mam nadzieję, że ten blog będzie inny. Moda, plotki. Nie zabraknie też codziennych nowin ze stardoll, żeby każdy był na bieżąco. 
Co sądzicie o metamorfozie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz